tisdag 18 september 2012

Att få känna i historiens vingslag.

Ja  detta inlägg   på min blogg  är  mest  personliga  jag någosin  låtit publicera.
 Igår kväll hände något märkligt på ett sätt.
Jag har  i fler års tid försök  få reda på  mer  om farfar Bjarne  Normann Langbakk.
En del  har jag  fått reda av  den släkt jag har i Norge.
Men nu till  märklig hans barndom hem såldes i våras i någon och igår kväll satt  jag och sökt fakta  och sökt på  ibland Stockmarknes därrför farfar kom. Då hittade  blogg och foton i från hans barndom  hem. Även om jag aldrig   fick träffa min farfar som dog 1966 och aldrig besökt hans barndomshem  Langbakken. Ser  fram emot  följa  renvoring av min farfar gamla barndomhem.  Och  vet att  gården bruks känns bra, nästa magiskt.  Önskar dock att jag hade  veta ännu  lite mera  om  farfar än vad jag gör.

Bjarne Normann Langbakk
Langbakken 1970  samma år som jag föddes


Inga kommentarer: