fredag 24 februari 2012

Har fått mina första foton ever publicerad !










  En stor händelse för  mig personlig  av flera skäl både att få just mina foton publicerad på annan webbplats  än min egen.
Detta betyder väldigt mkt för mig. Både för det är foton jag själv  tycker  väldigt  mycket  om  och på  en personer  som betyder  mycket för mig. Dessa foton tagna av  mig  finns även  sedan igår
här. Jag  vet Nilla jag måste ha tacka dig flera snart milioner gånger :). Men faktum är  att ibland  finns  det inte tillräkligt med  ord för allt. Ja och  alla er andra som också  er andra
fått  mig att våga.
Jag så glad  och som  någon sa  det  glittar i  min  mage , ja ett lyckoglitter eller lyckorus.











2 kommentarer:

annika sa...

Jättekul att bilderna får mer publicitet så att fler kan se dem!

langbakks fotoblogg sa...

Ja visst är det :)