måndag 2 januari 2012

Mitt år som gick







Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ja att min tur håller i sig.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Den 1 december 2011  och 23 oktober en mkt speciell  konster med Nilla.

Vad var din största framgång 2011?
Allt beröm jag  fått  på mina foton.

Största misstaget?
Att tror  att visa människor  skulle ändra sig

Vad spenderade du mest pengar på?
 Kläder o  mat sam räkningar.
.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
JA Nilla   Nielsen beröm  av mina foton på henne samt att  hon använde ett ut av dem som profil  fb. Och för min anställning.

.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Det flesta  låter  med Nilla  NIelsen

Hur tillbringade du julen?
Med  kusiner   och kusinbarn

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert mycket

De bästa nya människorna du träffade?
Svårt att säga.  Vem  är bästa  men några människor  har skapat delar av  mitt 2011 och er  säger  jag  tack.



© Ulrika Langbakk

Inga kommentarer: