söndag 9 januari 2011

Frågor och svar


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte min första Digitalsystemkamera en Sony Nex_3
Höll du några av dina nyårslöften? 
gav ingen nyårlöft inför detta  året.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej
Vilka länder besökte du?
Tyskland, Norge
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 
Ja mkt.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 juli för min resa till Bodö
Vad var din största framgång 2010?
De beröm jag fått av  bland andra Nilla Nielsen för de foto jag  tagit på henne.





Största misstaget? 
Arbetlösheten
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte direkt
Bästa köpet?
Min ipodtouch och min Sony Nex_3 systemkamera!


Vad spenderade du mest pengar på?kläder och konserter samt kamera ;-)
 Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Jag har haft många glada stunder detta året! och  goda vänners  värme
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Dan Hylander  fina musik  och även Nilla Nielsen musik



Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat mera.
Vad önskar du att du gjort mindre? 
Detta år kommer jag lägga mindre energi på oviktiga saker och fokusera på det som är viktigt :)


Inga kommentarer: